MotoBatt MBTX4U
Nejlevnější nabídky (25)
Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
, zakoupeno v PENTA CZ s.r.o.
Uvidíme co vydrží ...
, zakoupeno v Baterie Čepek
- Větší kapacita než srovnatelně velký ne-AGM (tzn obyčejný) akumulátor.
- AGM - už nikdy jinak. Klasický aku mi již do motorky nesmí - AGM se nevyleje, dá se skladovat v jakékoli poloze, neplynuje při nabíjení...
, zakoupeno v KOVYS-MOTO
Dobrá cena i výkon.
Parametry produktu
Popis produktu
Motobaterie MOTOBATT MBTX4U 4,7 Ah náhrada baterií YTX4L-BS, YT4L-BS, YB4L-B, YB4L-A s vyšší kapacitou oproti konkurenčním akumulátorům, při zachování velikosti a AGM technologií (elektrolyt napuštěn ve skelném rouně) umožňuje variabilní umístění baterie, tzn. může být nakloněna, nebo i ležet.
Kompatibilní s motocykly (primárně se určuje typ baterie podle rozměrů a pólů baterie, seznam modelů motocyklů není 100%):
ADLEY:
JIVE 2 r.v. 04-06
APRILIA: 50 MOJITO 2 r.v. 05-06, 50 SCARABEO 2 r.v. 02-05, RS250 r.v. 95-03
BENELLI: 50 491 RR /REP/ST r.v. 02>, 50 NAKED r.v. 02>, 50 PEPE r.v. 02>
BETA: 150 EIKON r.v. 02>, 50 EIKON r.v. 02>
BOLWELL (PGO/SYM): 50 ARRIBA r.v. 99-05, 50 BELLA r.v. 04, 50 BONDI r.v. 00-04, 50 GELATI r.v. 96->, 50 GYPSY r.v. 99-06, 50 JIVE r.v. 04, 50 JOLIE r.v. 04-07, 50 MIO r.v. 00-06, 50 PMX r.v. 03-06, 50 RED DEVIL r.v. 05-06, 50 RETRO r.v. 05-07, 50 ROMA r.v. 94-04, 50 SHARK r.v. 04-06, 50 TORNADO r.v. 02-04
BUG: 50 BANDIT r.v. 02-07, 50 JIVE r.v. 04-07, 50 TANGO r.v. 02-04, 90 ESCAPE r.v. 02-06
DERBI: 100 ATLANTIS r.v. 02>, 50 ATLANTIS r.v. 02>, 50 PREADATOR LC r.v. 02>, 50 RED BULLET r.v. 02>, 50 SENDA r.v. 02>
GAS-GAS: 250 Pampera r.v. 96-05
GILERA: 50 Ice r.v. 02-05
HONDA:
CT110 AG Aust Post r.v. 09-10, CT110 L-P Aust Post r.v. 91-98, CT110 X Aust Post r.v. 99-08, NQ50M (NIFTY FIFTY) r.v. 86-88, NVS50 T oday r.v. 03-09, SE50MK (ELITE) r.v. 88-90, SK50M N-Y (DIO) r.v. 92-00, TA200 Shadow r.v. 03-05, XL500 R r.v. 82-84
HYO SUNG: 50 AVANTI r.v. 99>, 50 PRIMA r.v. 99>, 50 SENSE r.v. 99>, 50 SUPER CAB r.v. 99-06, SF100 RALLY r.v. 05-06, SF50R RALLY r.v. 04-06
ITALJET: 50 Torpedo r.v. 98-02
KAWASAKI:
KLR250 D2-D24 (KL) r.v. 84-07, KLR600 A1(KLR600 K/Start) r.v. 84, KR250 A1-A2 r.v. 85-86, KR250 B1-B2 (KR-1) r.v. 88-89, KR250 C2-C4 (KR-1S) r.v. 90-92
MALAGUTI: 50 PHANTOM r.v. 03-05, 50 YESTERDAY r.v. 97>
PEUGEOT: 50 ELYSEO r.v. 98-04, 50 VIVACITY r.v. 02-06
PGO/BOLWELL: 50 ARRIBA r.v. 99-05, 50 BELLA r.v. 2004, 50 BONDI r.v. 00-04, 50 GELATI r.v. 96>, 50 GYPSY r.v. 99-06, 50 JIVE r.v. 2004, 50 JOLIE r.v. 04-07, 50 MIO r.v. 07-08, 50 MIO r.v. 00-06, 50 PMX r.v. 03-06, 50 RED DEVIL r.v. 04-06, 50 RETRO r.v. 05-07, 50 ROMA r.v. 94-04, 50 SHARK r.v. 04-06, 50 TORNADO r.v. 02-04
PIAGGIO/VESPA: 150 LX r.v. 2007, 50 ET2 r.v. 97-04, 50 NRG r.v. 05-06, 50 SI r.v. 79-97, 50 ZIP r.v. 00-04
PIT TH UNDER: 110 Pit Thunde r.v.
PUCH:
SL50 LIDO VARI r.v.
SCP: 50 RUNNA r.v. 04-06
SUZUKI:
AE50 r.v. 91-99, DR200 G-K/M r.v. 86-91, DR250 SL-SP r.v. 90-93, DR250S L-R r.v. 94, DR350 L-R 90-95 r.v. 90-95, DR350 R -W (Elec Start) r.v. 95-98, DR650 R N-P r.v. 92-93, RGV250 J-W r.v. 88-98, TS125 XE-XF r.v. 84-85, TS185ER N-T (12 Volt) r.v. 92-96, TS200 R K-RP r.v. 89-93, TS250 XE-XL r.v. 84-90
TGB: 100 URBAN r.v. 03-04, 125 URBAN r.v. 03-04, 150 TRANSCOOT r.v. 03-07, 50 AKRO S r.v. 02-04, 50 AKRO S T EC r.v. 02-06, 50 TRANSCOOT r.v. 03-06, 50 URBAN r.v. 03-04, 50 VOO DOO r.v. 02-04
V-MOTO:
MILAN JX50 r.v. 03-07
YAMAHA:
CV50 (Jog) r.v. 05-09, CW50 (Zuma) r.v. 90-99, CY50 (Jog) r.v. 91-03, SH50 (Razz) r.v. 88-97, TT -R125 M -O r.v. 00-04, TT -R125 P-R r.v. 05-07, TT -R125 W-X r.v. 08-09, TT -R125L r.v. 2010, TT -R125L ET r.v. 05-07, TT -R125L EU-V r.v. 08-09, YQ100 (AERO X) r.v. 02-04, YQ50 (AERO X) r.v. 97-09
Nejste-li si jisti typem baterie pro váš motocykl, vyhledejte si vhodný model podle typu vašeho motocyklu v přiložené tabulce kompatibility, případně napište produkt manažerovi.
AGM patří mezi uzavřené, tzv. ventilem řízené baterie. Prostor mezi deskami nevyplňuje pouze kapalný elektrolyt, ale každá z olověných desek AGM článku je obalena skelným rounem, do něj je klasický elektrolyt nasáklý. Baterie tak sice funguje na stejném principu, ovšem rounové separátory jí dávají hned několik výrazných výhod:
Motobatt je odolná k vibracím - dlouhodobým působením vibrací může dojít k uvolnění desek a v konečné fázi až k jejich propojení, tedy ke zkratu článku
Motobatt redukuje nebezpečí zkratu článku vlivem sulfatace (v angličtině tzv. mechový efekt) - krystalky síranu olovnatého uvolněné z desek klasického akumulátoru mohou elektrolytu migrovat a často dochází k jejich vzpříčení mezi + a – deskou čímž dojde ke zkratu článku
Vyšší odolnost Motobatt k hlubokému vybití – zatímco běžné baterii škodí již několik hodin na úrovni vybití kolem 50%, AGM baterie dokáže jít bez výrazné ztráty celkové kapacity až na hodnotu 70% vybití.
Odolnost Motobatt k různým režimům provozu - pro motocykly (a jim podobná vozidla) je charakteristický nepravidelný provoz, tedy častá období kdy baterie zůstává v nedobytém stavu. Oproti klasické konstrukci umí separátory AGM výrazně zpomalit přirozenou sulfataci článků.
POZOR!!
Každá baterie, a obzvláště motocyklová potřebuje čas od času plně dobít.
Pro správnou údržbu doporučujeme použití některého z moderních typů automatických nabíječek (viz. obrázek CTEK). Tyto přístroje mají přímo deklarováno uzpůsobení pro nabíjení baterií AGM.
Baterie Motobatt jsou dodávány s následujícím příslušenstvím:
- 2 x připojitelný pól (L, nebo U tvar dle typu baterie)
- 4x nerez šroub na póly (standard)
- 1x imbus klíč (standard)
- 0-3 plastové nástavce (dle typu baterie)
Parametry
KAPACITA 4,7 Ah
ROZMĚRY 114 x 70 x 87
NAPĚTÍ 12 V
- VÝVODY: 2
- Motobatt CCA (A): 70 Motobaterie MOTOBATT MBTX4U 4,7 Ah náhrada baterií YTX4L-BS, YT4L-BS, YB4L-B, YB4L-A s vyšší kapacitou oproti konkurenčním akumulátorům, při zachování velikosti a AGM technologií (elektrolyt napuštěn ve skelném rouně) umožňuje variabilní umístění baterie, tzn. může být nakloněna, nebo i ležet.
Kompatibilní s motocykly (primárně se určuje typ baterie podle rozměrů a pólů baterie, seznam modelů motocyklů není 100%):
ADLEY:
JIVE 2 r.v. 04-06
APRILIA: 50 MOJITO 2 r.v. 05-06, 50 SCARABEO 2 r.v. 02-05, RS250 r.v. 95-03
BENELLI: 50 491 RR /REP/ST r.v. 02>, 50 NAKED r.v. 02>, 50 PEPE r.v. 02>
BETA: 150 EIKON r.v. 02>, 50 EIKON r.v. 02>
BOLWELL (PGO/SYM): 50 ARRIBA r.v. 99-05, 50 BELLA r.v. 04, 50 BONDI r.v. 00-04, 50 GELATI r.v. 96->, 50 GYPSY r.v. 99-06, 50 JIVE r.v. 04, 50 JOLIE r.v. 04-07, 50 MIO r.v. 00-06, 50 PMX r.v. 03-06, 50 RED DEVIL r.v. 05-06, 50 RETRO r.v. 05-07, 50 ROMA r.v. 94-04, 50 SHARK r.v. 04-06, 50 TORNADO r.v. 02-04
BUG: 50 BANDIT r.v. 02-07, 50 JIVE r.v. 04-07, 50 TANGO r.v. 02-04, 90 ESCAPE r.v. 02-06
DERBI: 100 ATLANTIS r.v. 02>, 50 ATLANTIS r.v. 02>, 50 PREADATOR LC r.v. 02>, 50 RED BULLET r.v. 02>, 50 SENDA r.v. 02>
GAS-GAS: 250 Pampera r.v. 96-05
GILERA: 50 Ice r.v. 02-05
HONDA:
CT110 AG Aust Post r.v. 09-10, CT110 L-P Aust Post r.v. 91-98, CT110 X Aust Post r.v. 99-08, NQ50M (NIFTY FIFTY) r.v. 86-88, NVS50 T oday r.v. 03-09, SE50MK (ELITE) r.v. 88-90, SK50M N-Y (DIO) r.v. 92-00, TA200 Shadow r.v. 03-05, XL500 R r.v. 82-84
HYO SUNG: 50 AVANTI r.v. 99>, 50 PRIMA r.v. 99>, 50 SENSE r.v. 99>, 50 SUPER CAB r.v. 99-06, SF100 RALLY r.v. 05-06, SF50R RALLY r.v. 04-06
ITALJET: 50 Torpedo r.v. 98-02
KAWASAKI:
KLR250 D2-D24 (KL) r.v. 84-07, KLR600 A1(KLR600 K/Start) r.v. 84, KR250 A1-A2 r.v. 85-86, KR250 B1-B2 (KR-1) r.v. 88-89, KR250 C2-C4 (KR-1S) r.v. 90-92
MALAGUTI: 50 PHANTOM r.v. 03-05, 50 YESTERDAY r.v. 97>
PEUGEOT: 50 ELYSEO r.v. 98-04, 50 VIVACITY r.v. 02-06
PGO/BOLWELL: 50 ARRIBA r.v. 99-05, 50 BELLA r.v. 2004, 50 BONDI r.v. 00-04, 50 GELATI r.v. 96>, 50 GYPSY r.v. 99-06, 50 JIVE r.v. 2004, 50 JOLIE r.v. 04-07, 50 MIO r.v. 07-08, 50 MIO r.v. 00-06, 50 PMX r.v. 03-06, 50 RED DEVIL r.v. 04-06, 50 RETRO r.v. 05-07, 50 ROMA r.v. 94-04, 50 SHARK r.v. 04-06, 50 TORNADO r.v. 02-04
PIAGGIO/VESPA: 150 LX r.v. 2007, 50 ET2 r.v. 97-04, 50 NRG r.v. 05-06, 50 SI r.v. 79-97, 50 ZIP r.v. 00-04
PIT TH UNDER: 110 Pit Thunde r.v.
PUCH:
SL50 LIDO VARI r.v.
SCP: 50 RUNNA r.v. 04-06
SUZUKI:
AE50 r.v. 91-99, DR200 G-K/M r.v. 86-91, DR250 SL-SP r.v. 90-93, DR250S L-R r.v. 94, DR350 L-R 90-95 r.v. 90-95, DR350 R -W (Elec Start) r.v. 95-98, DR650 R N-P r.v. 92-93, RGV250 J-W r.v. 88-98, TS125 XE-XF r.v. 84-85, TS185ER N-T (12 Volt) r.v. 92-96, TS200 R K-RP r.v. 89-93, TS250 XE-XL r.v. 84-90
TGB: 100 URBAN r.v. 03-04, 125 URBAN r.v. 03-04, 150 TRANSCOOT r.v. 03-07, 50 AKRO S r.v. 02-04, 50 AKRO S T EC r.v. 02-06, 50 TRANSCOOT r.v. 03-06, 50 URBAN r.v. 03-04, 50 VOO DOO r.v. 02-04
V-MOTO:
MILAN JX50 r.v. 03-07
YAMAHA:
CV50 (Jog) r.v. 05-09, CW50 (Zuma) r.v. 90-99, CY50 (Jog) r.v. 91-03, SH50 (Razz) r.v. 88-97, TT -R125 M -O r.v. 00-04, TT -R125 P-R r.v. 05-07, TT -R125 W-X r.v. 08-09, TT -R125L r.v. 2010, TT -R125L ET r.v. 05-07, TT -R125L EU-V r.v. 08-09, YQ100 (AERO X) r.v. 02-04, YQ50 (AERO X) r.v. 97-09
Nejste-li si jisti typem baterie pro váš motocykl, vyhledejte si vhodný model podle typu vašeho motocyklu v přiložené tabulce kompatibility, případně napište produkt manažerovi.
AGM patří mezi uzavřené, tzv. ventilem řízené baterie. Prostor mezi deskami nevyplňuje pouze kapalný elektrolyt, ale každá z olověných desek AGM článku je obalena skelným rounem, do něj je klasický elektrolyt nasáklý. Baterie tak sice funguje na stejném principu, ovšem rounové separátory jí dávají hned několik výrazných výhod:
Motobatt je odolná k vibracím - dlouhodobým působením vibrací může dojít k uvolnění desek a v konečné fázi až k jejich propojení, tedy ke zkratu článku
Motobatt redukuje nebezpečí zkratu článku vlivem sulfatace (v angličtině tzv. mechový efekt) - krystalky síranu olovnatého uvolněné z desek klasického akumulátoru mohou elektrolytu migrovat a často dochází k jejich vzpříčení mezi + a – deskou čímž dojde ke zkratu článku
Vyšší odolnost Motobatt k hlubokému vybití – zatímco běžné baterii škodí již několik hodin na úrovni vybití kolem 50%, AGM baterie dokáže jít bez výrazné ztráty celkové kapacity až na hodnotu 70% vybití.
Odolnost Motobatt k různým režimům provozu - pro motocykly (a jim podobná vozidla) je charakteristický nepravidelný provoz, tedy častá období kdy baterie zůstává v nedobytém stavu. Oproti klasické konstrukci umí separátory AGM výrazně zpomalit přirozenou sulfataci článků.
POZOR!!
Každá baterie, a obzvláště motocyklová potřebuje čas od času plně dobít.
Pro správnou údržbu doporučujeme použití některého z moderních typů automatických nabíječek (viz. obrázek CTEK). Tyto přístroje mají přímo deklarováno uzpůsobení pro nabíjení baterií AGM.
Baterie Motobatt jsou dodávány s následujícím příslušenstvím:
- 2 x připojitelný pól (L, nebo U tvar dle typu baterie)
- 4x nerez šroub na póly (standard)
- 1x imbus klíč (standard)
- 0-3 plastové nástavce (dle typu baterie)
Parametry
KAPACITA 4,7 Ah
ROZMĚRY 114 x 70 x 87
NAPĚTÍ 12 V
- VÝVODY: 2
- Motobatt CCA (A): 70
Podívejte se, kde můžete produkt koupit:
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
, zakoupeno v PENTA CZ s.r.o.
Uvidíme co vydrží ...
, zakoupeno v Baterie Čepek
- Větší kapacita než srovnatelně velký ne-AGM (tzn obyčejný) akumulátor.
- AGM - už nikdy jinak. Klasický aku mi již do motorky nesmí - AGM se nevyleje, dá se skladovat v jakékoli poloze, neplynuje při nabíjení...
, zakoupeno v KOVYS-MOTO
Dobrá cena i výkon.
, zakoupeno v Autobaterie Jinočany
- zatím dobrá, při stejných rozměrech větší kapacita
- Bezúdržbovost, stará baterka dojela asi na to že vyschla
Uvidíme jak dlouho vydrží.
, zakoupeno v Baterie Čepek
zatím funguje
, zakoupeno v PENTA CZ s.r.o.
Výborná, uzavřená a bezůdržbová baterie,dokonce s větší kapacitou.Doporučuji.
, zakoupeno v Raglu.cz
- Mám s výrobky této firmy vcelku pozitivní zkušenosti.
- Uzavřená baterie, nic z ní nevytéká, není potřeba doplňovat elektrolit.
Baterii Motobatt mám ve čtyřkolce již dva roky a stále vcelku nekonfliktně funguje.
, zakoupeno v Bonatrade
Hodnotit motobatrii po několika dnech provozování nemá smysl.
, zakoupeno v Obchod77.cz
vyšší startovací proud, menší rozměry
, zakoupeno v PENTA CZ s.r.o.
- i přes prvotní rozpaky je to kvalitní produkt jak provedením tak funkčností
- bezúdržbová baterie, připravena ihned k použití, nemusíte si sami zalévat elektrolyt, jako u většiny obdobných baterií značkové konkurence
- pořízena do skůtru Aprilia SR 50, a prozatím funguje výborně
- baterie se nedoporučuje dobíjet obyčejnou nabíječkou, ale raději automatickou (řízenou procesorem), ale i ty se už dnes seženou do 500,-Kč
Baterii doporučuji, jedná se o velice kvalitní produkt, s konstrukčním řešením (dle dostupných informací) vyvinutým v USA. Měla by mít o dost lepší vlastnosti než klasické dolévací baterie, se kterými mám dost špatné zkušenosti (byť jsem měl značkové).