Skyrich HJTX9-FP
Doporučené nabídky (4)
Nejlevnější nabídky (13)
Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
, zakoupeno v Battery.cz
- Nízká hmotnost
- Startovací proud
- Velice pěkné provedení
- Indikátor nabití
Zatím nemám dlouhé zkušenosti s akumulátorem, nicméně mám motorku, která za chladného počasí obecně špatně chytá a potřebuje dostatečně silný a "pevný" akumulátor a tzv. "švunk" při startu. U tohoto akumulátoru je hned znát jeho vyšší startovací proud i při relativně nízké okolní teplotě. Po prvním neuspěšném pokusu s tímto akumulátorem motockyl nastartovat se akumulátor mírně zahřál, čímž se jeho startovací proud (zřejmě) ještě zvýšil a tím se zvýšila i rychlost otáčení motoru startérem, takže již na druhý nebo třetí startovací pokus motor již naskočil. U klasického olověného akumulátoru s každým pokusem nastartovat jeho proud (kapacita) spíše klesal a s tím i šance motor nastartovat. Takže za mě určitě počáteční spokojenost a uvidím, jak to bude dále.
, zakoupeno v Battery Import
- vyšší start.proud
- lehká
- na typ aku příjemná cena až o 50% nižší
- perfektní start
, zakoupeno v MotoStar.cz
- Lehoučká!
- Nic!
Točí tak, že by otočila čtyřkolku vzhůru kolama!
Parametry produktu
Popis produktu
Parametry:
- Napětí: 12V
- Kapacita: 3,0Ah
- Startovací proud: 180A
- Řada: -
- Hmotnost: 0,7Kg
- Rozměry (d x š x v): 150 x 87 x 105mm
- Konektor: M4
- Umístění kontaktů: 1 (+ vlevo)
- Typ lišty: B00
HJTX9-FP 12V-36Wh lithiový akumulátor značky Skyrich. Motobaterie zasíláme přednabité. Akumulátory LiFePO4 mají menší hmotnost a vyšší startovací výkon než olověné.
Všechny motocyklové startovací lithiové (LiFePO4) akumulátory výrobce Skyrich mají až 40 násobně větší vybíjecí proud než je jejich kapacita. Z důvodu použití lithiové technologie je motobaterie HJTX9-FP 12V-36Wh až o 66% lehčí než tradiční olověná baterie a dosahuje životnosti až 2000 cyklů nabití. Každý moto-akumulátor LiFePO4 značky Skyrich má nízké samovybíjení. Skladovatelnost je až 1 rok při teplotě do 25°C. Výrobce doporučuje pravidelné nabíjení minimálně jednou za 6 měsíců.
Akumulátor HJTX9-FP 12V-36Wh je možné nabíjet jak nabíječkou určenou pro LiFePO4, tak i nabíječkou určenou pro bezúdržbové akumulátory. Tím odpadá nutnost koupě nové nabíječky. Použitá nabíječka nesmí mít funkci automatické desulfatace! Velikou výhodou proti bezúdržbovým akumulátorům je výše nabíjecího proudu. V případě nutnosti je možno nabíjet až 10x vyšším proudem, než je kapacita baterie. Tímto způsobem je možné motobaterii plně nabít za přibližně 6 minut. Akumulátor HJTX9-FP 12V-36Wh je použitelný v jakémkoli motocyklu.
Když je nabíjecí napětí naprázdno v rozmezí 14,0V - 15,0V, NENÍ nutná žádná úprava nabíjecího systému a instalace motocyklu.
Lithiové akumulátory Skyrich LiFePO4 jsou známé svými malými rozměry. Dodávají se s distančními podložkami pro uzpůsobení jakémukoli bateriovému prostoru v motocyklu. Při správném používání nehrozí riziko výbuchu nebo požáru, jako je tomu u jiných lithiových akumulátorů. Akumulátor HJTX14H-FP je šetrný k životnímu prostředí, protože neobsahuje jedovaté kovy jako olovo, rtuť či kobalt. Neobsahuje ani kyselinu sírovou, jako je tomu u olověných akumulátorů, a proto je použitelný v jakékoli poloze, včetně "vzhůru nohama". Akumulátor se dodává naplněný, přednabitý, připravený k okamžitému provozu.
Nahrazuje tyto modely:
YTX9-BS, YTR9-BS
Podívejte se, kde můžete produkt koupit:
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
, zakoupeno v Battery.cz
- Nízká hmotnost
- Startovací proud
- Velice pěkné provedení
- Indikátor nabití
Zatím nemám dlouhé zkušenosti s akumulátorem, nicméně mám motorku, která za chladného počasí obecně špatně chytá a potřebuje dostatečně silný a "pevný" akumulátor a tzv. "švunk" při startu. U tohoto akumulátoru je hned znát jeho vyšší startovací proud i při relativně nízké okolní teplotě. Po prvním neuspěšném pokusu s tímto akumulátorem motockyl nastartovat se akumulátor mírně zahřál, čímž se jeho startovací proud (zřejmě) ještě zvýšil a tím se zvýšila i rychlost otáčení motoru startérem, takže již na druhý nebo třetí startovací pokus motor již naskočil. U klasického olověného akumulátoru s každým pokusem nastartovat jeho proud (kapacita) spíše klesal a s tím i šance motor nastartovat. Takže za mě určitě počáteční spokojenost a uvidím, jak to bude dále.
, zakoupeno v Battery Import
- vyšší start.proud
- lehká
- na typ aku příjemná cena až o 50% nižší
- perfektní start
, zakoupeno v MotoStar.cz
- Lehoučká!
- Nic!
Točí tak, že by otočila čtyřkolku vzhůru kolama!
, zakoupeno v AVACOM.CZ
- Velká spokojenost.
Akumulátor nabitý, není potřeba žádný elektrolyt, váhově o 2/3 lehčí než olověný. Hlavní přednost, velký startovací proud. Jsem zvědavý na životnost baterie...
, zakoupeno v AVACOM.CZ
Jestli byl nákup akumulátoru dobrý počin se pozná až po letech. První dojem výborný, kvalita obalu jako u olověných. Rozdíl v hmotnosti propastný, největší výhodu spatřuji v menších nárocích na údržbu a předpoklad k vyšší životnosti. Napětí je o něco vyšší než u olověného akumulátoru, dík čemuž subjektivně startér lépe točí.