Kontakty na obou stranách baterie ( 2x plus, 2x mínus)
Nástavec na zvýšení - jedna baterie jde dát do hodně různých motorek
Dobře si udržuje plné nabití, startér točí velmi svižně, start okamžitý
Připojovací očka mají závit zboku i shora
Zatím spokojenost veliká. Obzvlášť vhodná pro motorky, kde je složitější přístup k baterce pro dobíjení. Na druhou dvojici kontaktů lze lehce připojit přídavný dobíjecí kabel a zástrčku přivést na přístupnější místo. Na jednom šroubku tak není potřeba mít několik oček, třeba k dodatečně montované USB zásuvce, vyhřívaným gripům atd.
Napätie: 12 V Kapacita C20: 15 Ah Vybíjaci prúd CCA: 160 A Dĺžka: 134 mm Šírka: 80 mm Výška: 161 mm Polarita: Pravá / Ľavá
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Kontakty na obou stranách baterie ( 2x plus, 2x mínus)
Nástavec na zvýšení - jedna baterie jde dát do hodně různých motorek
Dobře si udržuje plné nabití, startér točí velmi svižně, start okamžitý
Připojovací očka mají závit zboku i shora
Zatím spokojenost veliká. Obzvlášť vhodná pro motorky, kde je složitější přístup k baterce pro dobíjení. Na druhou dvojici kontaktů lze lehce připojit přídavný dobíjecí kabel a zástrčku přivést na přístupnější místo. Na jednom šroubku tak není potřeba mít několik oček, třeba k dodatečně montované USB zásuvce, vyhřívaným gripům atd.
Možnost volby na které straně bude + a -, případně zapojení 4 konektorů
bezúdržbová, žádné odvětrání, žádné dolévání, tudíž nemusím vyndavat z moto při nabíjení.
Zatím nemohu moc posoudit, dal jsem ji do své BMW f 650 GS, pasuje tam přesně, moto nastartovala bez problémů, startér se dlouho takhle rychle neroztočil. Čas ukáže, kolik let vydrží.